![]() |
![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb dus sinds gisteren een poging gedaan om NFS Shift te evalueren... En wanneer ik mijn boxen aan heb staan hoor ik heel goed het motor geluid, de menu muziek etc (als je het muziek wilt noemen) maar tijdens de "cutscenes" etc. hoor ik heel vaag op de achtergrond die stem van die gast die je moet vertellen wat er in welk scherm gebeurd en wat er van je verwacht wordt etc..
Nu heb ik dergelijke problematiek eerder gehad met CnC3 en CnC3KW maar toen stond mijn SoundMAX Blackhawk programma niet ingesteld als 5.1 (wat fysiek achter mijn PC hangt). Het stond op 4.1... Nu had ik het idee dat dit weer het probleem zou zijn maar hij staat nog steeds op 5.1 ingesteld. Kan het zijn dat die game mijn 5.1 naar 4.1 zet zodat mijn "center" de spraak niet meer geeft omdat het uit staat? Ik moet zeggen ik ben er helemaal niet over te spreken deze BS onboard muziek toestand maar dat geheel terzijde... Beetje jammer om er nog weer een kaart extra in te drukken (zo veel audio kaarten zijn er volgens mij niet meer).... Anyway ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.. heeft iemand een idee hoe ik aan meer info kan komen om de oorzaak te vinden? NFS-Shift is naar die 1.10x patch gedrukt btw (anders draaide hij niet op 64bit.)
|
||||
|
||||
|
Geluidskaart drivers? En wat staat er in de opties van NSF bij geluid?
|
||||
|
||||
|
dat is idd vreemd, nu mis je aan de cutscenes miet zo veel maar otch.
Heb er geen problemen mee gebruik ook onboard gk...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Daar heb ik ook aan gedacht, maar als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee hoe ik die moet updaten. Behalve dan via Apparaatbeheer en dan naar updates zoeken doen bij de geluidskaart. @Zigg, nee dat verwacht ik ook niet, de meeste NFS spellen zijn toch gelijk, maar toch heb je dan het gevoel maar half de game te spelen :S
|
||||
|
||||
|
Hmm ja je hebt onboard begrijp ik? Dan moet je even naar je de site van de fabrikant van je moederbord gaan en daar kijken wat voor chip erin zit (meestal iets van realtek ofzo), meestal staan er dan ook wel drivers bij.
|
||||
|
||||
|
Idd, bij de fabrikant van je mobo kun je meestal wel drivers voor je onboard audio e.d. vinden
|
||||
|
||||
|
Nou dat bleek niet het probleem te zijn... ingame heb ik ff wat aan de geluidsinstellingen gesleuteld en een beetje met de sliders gespeeld en voila.. werkt.
Btw Cryo: de xbox controller werkt geweldig ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Haha, geheel onverwacht mag ik toevoegen ![]()
|
||||
|
||||
|
Nah, ik wist dat het met een controller met thumbsticks beter ging maar ik had nooit verwacht dat ik 10% van mijn rondetijden zou afhalen... en ik ben er niet eens goed in, dat spelen met een controller..
Maar wat zijn die dingen belachelijk duur... +/-34euri is niet nix :S
|
||||
|
||||
|
ebay.com, daar heb je ze wel vanaf 16 euro ongeveer incl verzendkosten
:EDIT moet ik ff bij zeggen dat ze dan uit japan/china komen, en moet je rekenen op minstens 2 weken levertijd.
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 01:02. |